140509 svar på frågestunden

Hahaha detta med frågestund blev ju sådär lyckat men jag ska iaf svara så bra jag bara kan till er tre som faktiskt ställde några frågor. 


Hur äter du på en dag? Har du speciella tider som du äter på? Hade varit intressant med ett mat schema :D! (Matgalen Jennie)..

Just nu så äter jag nog rätt "vanligt" 
Havregrynsgröt med jordnöttssmör, hallon och proteinpulver till frukost. Till lunch äter jag vad som serveras på jobb. Till middag blir det vad Daniel lagat. Och innan jag går och lägger mig äter jag en burk kvarg med funlight och hallon. Efter träningen eller till mellanmål dricker jag 1,5 dl proteinpulver och 1 dl gainer blandat med vatten. Försöker även få i mig mer ordentliga mellanmål och om jag lyckas så blir det ofta varm mat i lite mindre portion. 

Tänker ni skaffa ett syskon till Molla? Eller är ni nöjda med ett? :-)

Tanken är nog att skaffa minst 1 barn till.
Daniel har sagt att han vill ha 2 barn men inte känner nån stress. En del dagar hade kunnat tänka mig att bli gravid nångång i slutet på 2014/början 2015. Andra dagar önskar jag att vi redan hade ett syskon på G och några, inte många men dom finns känner jag att Molla är mer än nog. 
Det här med att planera barn känns helt omöjligt och med tanke på hur det gick sist så känns det som att nästa graviditet ska vara planerad in i minsta detalj. 
Men för att svara på din fråga så ja ett syskon blir det. Nog. Nångång. 

Hej! Hur lägger man upp sin träning och kost för att bli av med bukfettet? :o

Jag lovar att återkomma så fort jag själv kommit på det 😜 
Nu är jag varken PT eller kostrådgivare men mycket vatten, motion och rätt mat brukar göra ganska stor skillnad. Tyvärr är det så att du inte kan punktförbränna bara kring mage/midja utan för att bli smalare i just det området krävs det att i stort sett hela kroppen förändras. 

Tack till er som tog er tid att ställa frågor och jag hoppas att ni är nöjda med svaren. 
Tyvärr blev jag inte mer inspirerad eller fick massa nya bloggideér men det kommer säkert snart tillbaks. 







Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0