140723

Tredje semesterdan är snart slut och jag måste erkänna att den slutade bättre än den började. 
Tanken va att jag och Daniel skulle träna tillsammans imorse men så fort Molla satte sin fot på gymdagiset blev hon ledsen. Det kvittade vad vi gjorde. Jag mutade med riskakor, jag lekte med henne, jag försöka kompromissa med henne men hon skulle bara vara med mamma så vi fick lämna pappa Daniel ensam på gymmet. 
Istället för ett gympass blev det lek på lekplatsen vilket iofs är nästan lika svettigt och ansträngande i denna värmen. 

Och eftersom vi kör varannan stranddag både för Melissas skull och för att Daniel inte tycker att det är sådär super skoj på stranden så blev det en lugn hemmadag. Under tiden Molla och pappa sov middag satt jag på balkongen och sög åt mig varenda solstråle som kom i min väg. 
När jag kände att det räckte blev det min tur att sticka till gymmet där jag körde ett svettigt rygg och magpass. 




Efter maten och en snabbdusch gick vi tillsammans med Amanda ner till stan för att äta glass och leka lite. 












Tyvärr eller ja egentligen kan det kvitta just nu men nästintill alla våra rutiner är som bortblåsta. Normalt sett sover Molla middag vid 12-14 och somnar för natten vid 19-20. De senaste dagarna har vi dock fått tvinga henne till vila vid 14 tiden vilket gör att nattsömnen blir framskjuten. Trots att vi rastar henne väl somnade hon precis. Känner dock att det är okej så länge hon får sina timmar ändå och som bonus får vi alla lite sovmorgon. 






Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0