140103

Melissas 18 månadersdag närmar sig med stormsteg. Jag måste erkänna att jag har svårt att acceptera det faktum att min lilla bebis blir 1,5 år. 

Jag tänkte skriva ett litet skrytinlägg om hur fantastiskt smart min lilla tjej är. Men när hon nös med fingrarna i munnen och därför bet sig själv väldigt hårt fick jag helt enkelt tänka om. 😜 

Melissa gör ibland saker som får en att ifrågasätta om hissen verkligen går hela vägen upp alla gånger. Tex hamnade hon i en konflikt med sin dörr häromdagen. 
Hon kom med sin gåvagn (jag vet att hon är för stor men hon älskar den)  i fullfart och körde rätt in i dörren. När hon skriket på dörren lite och den fortfarande inte aktat sig gick hon till attack genom att försöka bita på dörren, inte på hörnan utan mitt på dörren. När hon inte fick nått ordentligt grepp va det givetvis dörrens fel och därför skrek hon lite till innan hon gick vidare. Detta kan ha varit bland det roligaste jag har sett i hela mitt liv och jag kommer förevigt hata mig själv lite för att jag inte filmade det. 

Med detta sagt får ni helt enkelt vänta ett par dagar med skrytinlägget men jag lovar er att det kommer. 

Min underbara spegelapa ❤️





Kommentarer
Thilde

Hahaha jag döööör!😂😜😘

2014-01-03 @ 21:07:10
URL: http://thiilde.blogg.se
Moster

Haha älskade underbara unge 😂

2014-01-03 @ 22:14:57
Moster

Vad hände med det där skryt inlägget?

2014-01-22 @ 23:09:01
jennifer, mamma till 2 töser

hahahaha underbar bild längst ner!

2014-01-25 @ 22:34:55
URL: http://jagotjejerna.blogg.se
*Tessan*

Nu vill jag se annat än dem här bilderna-med andra ord,jag saknar ditt skrivande :0)

2014-02-01 @ 06:49:06


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0