140818

Idag va min första dag tillbaka på jobb efter 4 veckors semester. 
Nej det va inte så jobbigt som jag trodde det skulle bli men just nu är jag tröttare än vad jag trodde va möjligt. 
8,5 timmars arbetsdag på en full avdelning varav 3 inskolningar kör verkligen slut på varenda energinivå i både kropp och hjärna. Det blev inte ens nån träning så då kanske ni förstår hur trött jag är. 
Visserligen blev det ett benpass som räcker för ett par dagar igår så nån ångest har jag inte. 
70 kilo knäböj, 50 kilo utfall, 60 kilo kickbacks i lårcurl och 17,5 kg hantel/hand i rakalyft va bl.a. Vad jag och Sabina körde igår. Mina ben darrade fortfarande när jag gick och la mig flera timmar senare men tack vara massage från Daniel har jag knappt nån träningsvärk överhuvudtaget. 

Imorgon har jag 10 timmars jobb att se fram emot. Nu är det dags för Melissa att sova och sen ska denna mamman raka vägen in i bingen. Sov gott! 



Kommentarer
Kajsa

Vart jobbar du? :)

Svar: Jag jobbar som vikare i Trelleborg inom barnomsorgen. Är just nu på flanningens förskola.
Ciliija

2014-08-19 @ 09:00:10


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0