140417

2 nyanser av grått och blommigt. 
Om Molla själv får välja! 

Imorse bar jag upp Melissa till sin klädlåda och lät henne välja sina egna kläder. 
Hagig som hon är roffade hon åt sig ca 12 plagg som vi sen la ut på golvet i olika kategorier. 
T-shirt
Tjocktröja 
Byxor. 

Resultatet blev ljusgråa kattbyxor, rosa/vitprickig T-shirt och grå blommig hoodie. Jag hade aldrig komponerat ihop det själv men det vart bättre matchat än vad daniel någonsin lyckats med fick hon behålla det på sig. 
Sen pekade hon på sitt huvud och sa keee så jag gick och letade upp hennes rosa keps medans hon drog på sig sina blommiga kavatskor. 

Dagens Molla. 





Jag själv satsade på tre nyanser av blått och rosa. 



Ny blirre en promenad! 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0