130924 dagis dag2

Andra dagen på dagis har än så länge gått jättebra. 
När vi kom va det frukt och sångstund och alla som känner Molla vet hur mycket hon gillar att äta och lyssna på musik så hon tryckte glatt i sig äpple och banan samtidigt som hon satt och gungade i otakt till alla barnsånger. 
Efter lite lek va det dags att gå ut så vi klädde på oss och gick ut. 
När vi kom ut och såg att alla barn från de andra avdelningarna oxå va ute trodde jag att M skulle bli rädd och klamra sig fast vid mig men hon gick med bestämda steg bort mot gungorna och pekade och dää:ade. 
När vi gungat en stund frågade Mollas mentor om det kändes okej att jag gick ifrån en stund så nu sitter jag här med en klump i magen och undrar hur det går för min lilla fis. 










Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0