131011

Igår jobbade jag kort dag 8-13 så att lämna Molla på dagis va inte så jobbigt. Jag klarade det utan att fälla en endaste tår. 
Idag va det däremot svårare. Jag jobbar mellan 8-16.30 vilket betyder att Melissa är på dagis från ca 7.45-16.45. 9 timmar!! 
Så imorse tog det emot men jag lyckades hålla igen böleriet till jag kom utan för dagisområdet. 

Att jag dessutom har feber, är förkyld och har en pajad rygg gör det bara ännu värre. 
Jag mådde bra igår så när Danieö slutat jobba stack jag ner till gymmet och körde ett benpass och mitt i en övning så kände jag hur det lixom drog till i ryggen. Trots det så valde jag att fortsätta. 
När jag sen kom hem kände jag hur jävla ont det faktiskt gjorde och dessutom kändes det som om hela kroppen bubblade av feber. Som om inte det va nig bestämde sig min förkylning att bryta ut så nu sitter jag på jobb med feber, öm rygg, snorig näsa och längtar ihjäl mig efter M. 
Vilken tur att det snart är helg!! ;)





Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0