130311

Varför börja veckan lugnt när man istället kan starta måndan med en ordentlig smäll.
Första smället var en riktig smäll och utdelades av Melissa kvart över 6 imorse då hon tyckte att det var dags att stiga upp.
Smäll nummer två kom på gymmet då jag beslöt mig för att träna rumpa och mage. Jag tog i så att jag höll på att spricka och lyckades slå nytt personbästa i kickbacks. 75 kilo är jag nu upp i.
Efter rumppasset körde jag 3 snabba övningar mage och sen begav jag mig hemåt. Men istället för att rulla ihop till en boll och dö lite som jag egentligen vill så duschade och åt jag och sen gick jag, D och Melissa en promenad. En promenad som blev 2 timmar lång.
Nu är vi äntligen hemma i värmen igen och jag längtar efter att få störta i säng så fort M somnat.



Kommentarer
Jenny

Sjukt snygga träningsbyxor! Var har du köpt dom :)?

Svar: Tack :) dom är från kappahl.
Ciliija

2013-03-12 @ 21:27:31


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0