130303

Söndag betyder babysim. Men jag är fortfarande kluven, kan inte avgöra om jag gillar det eller inte.
Det är två olika personer som håller i det och hon som höll i det idag får jäkligt dåligt betyg. För det första skickar hon upp folk ur bassängen innan allt börjar eftersom poolen är till för max 17 pers men i vår grupp är det ca 10 barn vilket betyder att om barn kommer kan inte ens alla föräldrar vara med. Så idag blev alla "dubbel" föräldrar uppskickade, ett tips är att ta in mindre grupper.
Hon fick även mig att känna mig som världens sämsta mamma när vi dök.
(Den förra instruktören sa att vi skulle räkna långsamt till 3 när barnen dyker)
När jag dykt med M och tar upp henne kommer tanten fram och säger -"OJ vilken vårlig mamma du har. Det va lite länge det där"
Som tur är hade jag My på min sida som snabbt sa ifrån att det va så vi fått lära oss medans jag stod som ett fån och kände mig sämst i världen.
Men Melissa gillar det iaf och det är egentligen huvudsaken.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0