130627

Idag har jag och M sprungit runt halv Trelleborg på hitta' rosa, vitprickiga muffinsformar- uppdrag men inte nånstanns gick det att hitta. Jag hade kunnat nöja mig med helt rosa oxå men inte ens det finns. Hur svårt ska det vara?
När vi inte lekt hemliga muffinsformas agenter så har vi busat, myst och övat på att gå. Molla går omkring här hemma både med och utan stöd. Sträckorna utan stöd blir längre och längre för varje gång och jag håller tummarna att hon glider omkring som en kung på sin födelsedag om lite mer än 1 vecka.
Nu blir det gymmet!



Kommentarer
Cajsa

Klaraform.se där finns muffinsformarna du letar efter;) snabb leverans oxå. Har beställt därifrån massa gånger:)

Svar: TACK så jättemycket!!! :D
Ciliija

2013-06-27 @ 21:01:54
thilde

Du måste framkalla de två bilderna! Underbara fina ni! <3

2013-06-28 @ 19:58:57
URL: http://thiilde.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0