130728 sleepless

130718 skrev Maja
Vad står det på ditt ben?

På mitt vänstra ben, ganska nära ljumsken gjorde jag 2011 en tatuering som står för väldigt många och starka känslor.
Jag hade träffat D i ca 1 månad när jag och Sara skulle åka till Turkiet i en vecka.
Jag va helt galet förälskad och va övertygad om att jag träffat mannen i mitt liv.
Semestern va skit rolig men jag räknade ner dagarna, ja till och med timmarna tills jag skulle få träffa mitt livskärlek igen. Jag saknade honom så att det värkte i hela kroppen.
Så samma dag som vi skulle åka hem tog vi en taxi in till stan där jag tatuerade in:
Today tomorrow forever och ett hjärta.
Jag va så kär och så övertygad om att vår kärlek skulle vara för evigt och även om den inte gjorde det så ville jag alltid minnas den känslan. Känslan av att vara så kär att hjärtat slår dubbla slag bara du hör hans namn.
När vi landat hemma i Sverige fick jag snabbt min väska och sprang ut för att ta min första cigg på alldeles för många timmar. Medans jag sitter där och väntar på dom andra kommer någon mot mig och när jag tittar upp och ser Daniel med en ros i handen vet jag att tatueringen inte va ett misstag.




Kommentarer
Sara

Är ni ihop igen ? :)

Svar: Nej jag och Daniel är inte tillsammans. Skulle det förändras så LOVAR jag att ni får veta det.
Ciliija

2013-07-28 @ 21:56:42


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0