130714

Hej alla underbara ❤
Idag är det söndag vilket för min del betyder ätardag. Jag har än sålänge tryckt i mig en mega portion gröt och 2 bullar efter en 7,42 km runda med D.

Igår va vi och såg på gyllene tider tillsammans med D's pappa, Carina och några vänner/släktingar till dom. Innan konserten satt vi i pildammspaken och njöt av det mysiga vädret och hade picknick.
Måste säga att dom är sjukt grymma live och det va många minnen som väcktes till liv. När Per Gessle sjöng "går och fiskar" började jag tänka på pappa och hur vi brukade sjunga med när vi åkte bil. Den som sjöng högst utan att skrika vann.
När sista låten sjöngs gick vi ner och ställde oss och jisses vilken stämning! En underbar kväll med ett fantastiskt sällskap. TACK ❤
Under tiden jag och D för första gången hittade på något tillsammans utan barn var Melissa hemma och blev passade av min syster. Att sova utan M kändes sjukt konstigt men det var ännu konstigare att vakna utan henne men att få vara bara jag ett par timmar var ganska skönt måste jag erkänna.
Nu ska jag ner till gymmet och köra ett benpass sen ska jag hem och pussa på min lilla tjej.



Kommentarer
Nicole

Är ni tillsammans nu, du och Melissa pappa? Hon är så himla fin er dotter!! :)

Svar: Nej för tillfället är vi bara vänner. Tack så mycket :)
Ciliija

2013-07-14 @ 23:38:09


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0