130701 #aldrigvila

Visste ni att man kan dö av att inte kissa?
Jo det är sant!
Man kan typ drunkna invärtes och blåsan kan explodera.
Googla det om ni inte tror mig.
För att undvika en hemskt plågsam död var jag tvungen att flytta på M och springa mitt allra snabbaste.
Jag va säker på att detta skulle väcka Molla men nej, hon sov vidare till 10.30.
Två timmar senare träffade vi Amanda för en promenad. Tanken va väl att det skulle bli ca 1 timmes runda men M somna och verkade sova så gott att vi gick lite till och lite till. Efter lite till hade det gått 2,5 timme.
Nu är M utvilad och jag är helt slutkörd. Jupp. Perfekt kombination!



Kommentarer
*Tessan*

Oj vad smal du blivit,glöm inte äta lite onyttigt bara men sjukt snygg mage.,,

2013-07-02 @ 19:47:03


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0