130131

Igår kväll va jag så trött att jag satt och stirra ut i tomma intet för att det va jobbigt att blinka. Efter ett tag gick tröttheten över till illamående så då gick jag och la mig. Idag hörde jag ljud men det gjorde ont att öppna ögonen så jag låg kvar och blunda en stund. Efter nån minut fick jag en känsla av att någon stirrade på mig, så öppnade ett halv öga och mycket riktigt vart jag utstirrad. Melissa stod på alla 4 bara några millimeter ifrån mitt ansikte med det vackraste leendet i världen.
Hon kröp närmre mig så att hon nu hade sitt ansikte över mitt, hon öppnade munnen och satte sin öppna mun över min. Det är så här Melissa pussas 
Vad Melissa inte vet är att hennes pussar kan va dödliga eftersom att hon ligger kvar med sin mun över min så länge att jag inte kan andas. Men jag överlevde denna morgonen oxå och ser fram emot fler nära döden pussar.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0