130122

Min lilla plutt hoppar som en galning i sin hoppgunga och skrattar högt åt pirret i magen. Jag sitter bredvid henne och kan inte förstå att den här fantastiska lilla människan har bakats i min mage och på bara 6 månader lyckats vända upp och ner på mitt liv. När jag lutar mig fram för att pussa på henne tar hon tag i mina kinder, drar mig mot sig och sätter sin öppna mun mor min. Så otroligt mycket kärlek!
Det är konstigt det här med barn, på ett sätt känns det som att jag haft henne vid min sida i hela mitt liv men samtidigt har jag bara haft henne i mitt liv i en microsekund. Hon är 6 månader och otroligt duktig och välutvecklad men ändå så liten och hjälplös.
Så liten människa men så mycket känslor.
 
        
 
Kan inte direkt påstå att hon va planerad men så fort testet visade positivt visste jag att det va ment to be. Det skulle vara hon och jag tillsammans, för alltid.
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 


Kommentarer
thildeThilde

<3

2013-01-22 @ 20:12:31
URL: http://Thiilde.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0