130110 bebisträning

Tanken var att köra ett cardiopass men det satte Melissa stopp för då hon inte ville sova så istället fick jag köra ett hopplock av mina egna hemmaövningar inne i "mjukgolvsrummet" och precis som jag trodde så va övningarna ganska jobbiga. Körde även lite kettelbelts(stavning?)övningar. Och nu ska jag berätta en väldigt sann historia:
Jag använde 8 kilos kettelbelten, ställde ner den på golvet för att vila lite då Melissa ålade bort och klämde lite på den, klämde lite på sig själv och ålade sen bort och la sig den 8 kilos vikten legat från början. Eller så placerade jag henne där och fotade som tusan. Ni får själv välja vilket ni vill tro på. När vi ändå va på gymmet passade M på att visa lite övningar som är lämpliga för barn mellan 6-12 månader 



Kommentarer
Thilde

Hahaha åh jag dör så sött!

2013-01-10 @ 14:26:52
URL: http://Thiilde.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0