130220

Vad gör man när man är så sötsugen att man håller på att gå i sönder men inte vill slösa sin ätardag?
Ett tips är proteinpannkakor.
Så in i nordens gott att jag hade gift mig och skaffat små pannkaksbebisar men proteinpannkakan om det gått.
6 dl mjölk
3 ägg
1 dl vetemjöl
1/2 dl grahamsmjöl
2 dl proteinpulver

Svårare än så är det inte men gott är det!
Jag hade banan/choklad smak på proteinet och om ni ska göra detta med chokladsmak kan ni även ha i 1 tsk kakao, till hade jag en halv banan och en klick vaniljkvarg.



Kommentarer
Thilde

Mumsmums, först när jag såg bilderna trodde jag dock du hade gjort vårrullar med banan haha

2013-02-21 @ 10:38:52
URL: http://Thiilde.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0