130219 train twice tuesday.

Största delen av dagen har gått åt till att återhämta mig från dagens löpning. När jag äntligen började känna mig okej va det dags att tagga till inför pass nr 2 för dagen. Boxning!
Innan jag blev gravid gick jag på boxning då och då och har länge känt att jag ville börja igen men har hela tiden kommit på diverse ursäkter, fram till idag. Bestämde mig för att nu jävlar är det på tiden att jag gör mig av med lite ilska och får sjukt bra träning på samma gång. Eftersom jag är som jag är så gick jag in för att döda från första sekund vilket givetvis resulterade i att jag skadade mig, ganska rejält faktiskt.
När jag fyllde år fick jag ett jättefint armband av Loppan, en silverkedja med en rund, tunn, platt bricka med Melissas namn på som jag aldrig har tagit av mig och tänkte därför inte på det idag heller så när jag slänger mig ner på golvet i armhävningsposition hamnar brickan på högkant och trycks rakt i min hand. Ja det gjorde jävligt ont och ja det kom en hel del blod men jag lät inte det stoppa mig. Istället lindade jag in handen i papper och stoppade in den i handsken och kämpade genom smärtan.
No pain no gain?



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0