130416 arbetande mamma?

Idag har det varit jättefint väder men istället för att vara ute och njuta av solen har vi suttit inne hela dagen.
Jag har varvat barnlek med cv- skrivning. Funderar på att skaffa mig ett helg jobb, typ varannan eller var tredje helg hade varit perfekt. Så någon som vet något så är det bara att säga till.
Har även funderat på vad jag vill jobba med när min mammaledighet är slut. Har tyvärr inte kommit fram till så mycket mer än att jag vill ha ett aktivt jobb. Vill inte sitta i ett rum på en stol dagarna i ända. Längre än så har jag inte kommit i mina karriär tankar.
När allt var färdigt firade jag och Melissa med mackor i vardagsrummet.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0