130321 firren

På dagens babysim va det bara 4 barn så idag kunde vi simma, dyka och plaska utan att störa eller stöta in i någon annan. Barnen fick öva på att hålla sig i kanten. Men att hålla sig i kanten är för småbarn tyckte Melissa och klättrade upp och satte sig på kanten istället. (Detta håller 1 åringarna på att lära sig just nu) Hon har även börjat förstå det här med att hålla andan innan man hamnar under ytan så varje gång jag sa 3 så knep hon ihop med hela ansiktet. Något hon däremot inte alls fattar är att hon ska hålla fast i mig när hon är på min rygg och jag simmar. Istället för att klamra sig fast så släpper hon och sätter sig upp. Man kan ju inte förstå allt hälsar M.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0