121012

pust, stön, flås och stånk
Nytt träningsschema=döden!
Tidigare har jag kört bestämda muskelgrupper på bestämda dagar men det var tydligen inte godkänt av PT-Daniel så nu har jag rullande schema med ben 2 gånger i veckan. Just nu ser det ut som följande
Dag1Ben
Dag2Cardio
Dag3Axlar/biceps
Dag4Cardio
Dag5Ben
Dag6Cardio
Dag7Rygg/triceps
Och sen börjar det om från början. Cardiodagar kan även bytas ut mot vilodagar om jag eller min kropp känner för det.
Så idag va det återigen dags för ben och med träningsvärk sen förra benpasset så tog det emot men skam den som ger sig.
Sumoböj, djupa knäböj, utfall på pall, enbens utfall, benspark, marklyft och sittande vadpress va de övningar som fick mörbulta mina ben idag. Värmde dessutom upp med 10 min på crossen och avslutade med 20 min på cykeln. Nu blir det en dejt med Nina.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0