121126

Jag är en person som måste vara väldigt motiverad för att kunna prestera och man är väl aldrig mer motiverad än när man börjar träna? Att babysimmet närmar sig med stormsteg gör att motivationpiskans rap är lite hårdare.
Idag va det framsida kropp som gällde och precis som igår blev det pulshöjande övningar mellan varannan styrkeövning. 10 min uppvärmning på crossen, 10 övningar totalt och 7 minuter på löpbandet som avslutning.
Eftersom att jag hade en out of this world träningsvärk sen igår va jag tyvärr tvungen att hålla igen lite. Så nästa experiment blir: baksida överkropp, underkropp och framsida överkropp det tredje passet. Ska alltså försöka köra igenom hela kroppen på 3 dagar så önska mig lycka till!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0