120528

Hej!
Nu va det ett par dagar sen sist men det är faktiskt inte mitt fel. Hela helgen har gått åt till att flytta in i nya lägenheten.
I lördags ringde alarmet klockan 7 och sen va det full rulle till 21.
Tack vare min underbara familj och min bästaste bäste vän Kalle fick jag ner alla mina grejor på en och samma dag.
(För er som inte vet det så bor jag kvar i samma hus men på första våningen)
När flytten va avklarad så åt vi och sen tittade vi på Eurovision song contest eller ja, vi hade det igång men pratade mest. Vi såg iaf när Loreen vann och trots att jag inte är direkt insatt tycker jag det är coolt att Sverige vann. När mamma och Kalle körde hem deckade jag av ren utmatning bara några sekunder senare.

I söndags va det mors dag och min kära mormors 70-års dag. Det firades med ett restaurang besök med hela tjocka släkten.
Jag har alltså fått träffa min familj varje dag denna helgen och jag har älskat varje sekund! Trots att jag precis har flyttat har jag redan börjat fundera på att flytta igen, denna gången tillbaka till Arlöv. Men det är bara tankar så vi får se hur det blir i framtiden.

Denna måndag har spenderats både på balkongen och med att packa upp allting så nu ska jag bara få upp några hyllor och liknande sen kan detta nog bli ett hem.
Nu har jag så ont att jag knappt kan röra mig men det har det faktiskt varit värt.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0