120521

Min lediga dag har varit allt annat än lugn.
Började morgonen med ett pack race, har packat ner allt jag inte behöver så just nu känns det som att jag bor i en kartong.
När där inte fanns mer att packa ner så gav jag mig på litens kläder. Ska ju tvätta allting innan hon kommer och för att göra det så snabbt och smärtfritt som möjligt så sortera jag kläderna efter hur dom ska tvättas.
Hann med en snabbdusch innan min fina mamma kom hit för att följa med mig på den andra föräldrakursen där vi idag gick igenom amningen och första tiden med bebisen. Fick även se en film om förlossningen.
Dagens kurs va väldigt givande och intressant.
Efter kursen gick jag och mammi och åt kinabox som satt som en smäck.
Nu har mamma åkt hem och jag är helt slut. Så snart blir det sängen :)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0