120520

Idag är det söndag, vilket betyder att ytterligare en helg är över. Vart tar tiden vägen?
Igår va jag med Kajsa och Sara.
Vi åt mjukglass, pratade om synen på kroppar och hälsa och givetvis pratade vi förhållande.
Tänk om man fått 1 kr varje gång man snackade om förhållande..
Jag hade varit en rich bitch nu vill jag lova!
Kajsa fick även äran att klippa av ca 1 dm från mitt hår. Eftersom jag klipper mig typ 2 ggr/år så slits det som bara den.

Men idag är det som sagt söndag och sjukt fint väder men eftersom att jag lever utan balkong och är för fet för en bikini så ska jag fortsätta operation flyttpackning efter jag gått en lång runda med tutan.

 

V.33+1


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0