120508

Idag kan ni få kalla mig produktiva petronella.
Har hunnit med så sjukt mycket.
Jobb. Diska, damsuga och tvätta golven.
Ett besök hos barnmorskan, har växt 3 cm sen jag va där sist för två veckor sen. Så nu växer liten så att det knakar. Mammas stora tjej ;)
Sen blev det ett besök på gymmet där jag trampade på AMT:n i 1 timme. Målet är att kunna träna till dan innan förlossningen men om hon ska fortsätta växa i denna takten så kan jag nog glömma det.
Nu har jag slängt in en maskin tvätt och ska snart äta lite.
Vårrullar och ris. Nom nom!



Kommentarer
*Tessan*

Du har så himla fin mage och älskar dina kläder :0)

2012-05-08 @ 21:18:13
Daniel Törnqvist

OJ snart dax :)

2012-05-20 @ 13:36:31


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0