120307

Att få sova en hel natt är något jag tydligen bara kan drömma om. Känner att dom svarta påsarna under ögonen inte är långt borta nu så det är tur att det snart är helg så att jag kan få sova.
Hur fan jag ska klara sömnbristen när honungsbebisen har jag ingen aning om.
Tur att jag är singel så att ingen bli drabbad av mitt extremt dåliga humör när jag är trött.
Har kommit på fler och fler fördelar med att vara singel men nackdelarna väger fortfarande ganska tungt.
Bristen på närhet är nog det värsta och då menar jag absolut inte sex för det klarar jag mig utan, utan några problem. Jag menar såklart kramarna och skedningen (speciellt skedningen!)
Men i slutändan är det värt att vara utan närhet så länge jag inte utsetts för mind fucking.
Nu blir det jobb. Ha en bra dag!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0