120822

God morgon.
Igår åkte vi in till malmöfestivalen för att se Melissa Horn och äta.
Så fort vi parkerat bilen fick jag en klump av nervositet i magen som va kvar fram till vi körde hem, varför vet jag inte.
Hade inget att vara nervös över eftersom det fungerade förvånansvärt bra med barnvagnen. Visst det tog lite längre tid och folk tar inte direkt hänsyn men vi kom fram.
Jag fick min langos och sen gick vi mot Stortorget för att möta upp Andy, My, Mys mamma, Kalle och mamma.
Mamma hade köpt med sig hörselskydd till lilla M. Så hon fick dom på sig, alla fick sig ett gott skratt och efter ett tag sov hon. När hon vaknade körde vi hem och sen körde Melissa en all nighter. Jag däremot har haft hemska mardrömmar och vaknat flera gånger så nu är jag tröttare än ett ålderdomshem så idag får bli en lugn dag.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0