120816 avslöjandet

Som jag skrev i förra inlägget har vi idag varit på hemligt uppdrag. Fast egentligen va det inget uppdrag utan mer ett projekt skulle man kunna kalla det.
Och ni har säkert väntat spänt på att få reda på vad det är så nu tänkte jag vara snäll och berätta det.
Är ni redo?
Idag har jag och mamma..
TRUMVIRVEL..!
Tatuerat oss :)
Vi gjorde varsin fjäril och skrev Melissas namn. Jag satte min på framsida revben och mamma gjorde sin på handleden.
Det va ju väldigt långt ifrån behagligt men jag försökte tänka att jag födde barn för minde än 6 veckor sen och klarar jag det så klarar jag allt.

Efter jag plågats åkte jag och D hem till Melissas farfar och plastfarmor där det bjöds på god mat och trevligt sällskap.
Nu är jag så trött att jag kan somna stående men gissa vem som är pigg som en lärka?!



Kommentarer
Nadine S.

Himla vacker tatuering :)
Vem har gjort den? Textstilen är himla fin :)
/ Nadine.S

Svar: Tack så mycket :)Det är en kompis till min mamma som gjorde den.
Ciliija

2012-08-24 @ 15:51:51
URL: http://Moibonita.Bloggplatsen.se
Nadine S.

Aha :)
Har de en studio?
Har några motiv som jag vill få tatuerat in och gillade verkligen dom text :)

Nadine.S

Svar: Nej hon Gör det hemma. Tyvärr vet jag inte vilket tecksnitt det är.
Ciliija

2012-08-25 @ 23:15:29
URL: http://Moibonita.Bloggplatsen.se
Nadine S.

Typiskt :/
Blir att kolla vidare då, tack ändå :)

Nadine S.

2012-08-26 @ 01:25:43
URL: http://Moibonita.Bloggplatsen.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0