120411

img_2381 (MMS)

SCHEIZE! Vilken natt jag haft.  Först drömde jag att jag blev instängd i ett Big brother- liknande hus de sista veckorna av min graviditet och tvingades föda i live tv. Sen va jag tvungen att stanna i huset och ta hand om barnet men dom tyckte inte att jag skötte mig så dom tog henne ifrån mig och låste in mig i huset så jag kunde inte göra någon. Den känslan av panik och maktlöshet är ingen skön känsla att vakna till.  Andra drömmen va att jag och loppan bokade en resa till Turkiet 1 timme innan planet skulle lyfta och hade inte ens packat så det blev stressigt som katten och sen behövde jag ju hundvakt men våga inte berätta för någon att jag skulle åka av någon anledning. Vaknade innan vi kom fram till flygplatsen så vet inte hur det sluta men vet att jag kände mig sjukt stressad när jag vakna.  Graviddrömmar är det knäppaste jag varit med om!  Idag är det iaf jobb på en ny förskola. Jag hoppas att det är lite större barn för känner att kroppen inte riktigt pallar att bära runt på barn idag. Så håll tummarna ;)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0