Hur kan man?

Jag har i många år haft en oförklarlig halvrädsla för bilar. Och när jag idag gick emot min magkänslan och tittade på youtube klippet där en 2 årig flicka i Kina blir överkörd blev det bara värre.
Jag får ont i magen i trafiken, mår psykiskt dåligt när bilar kör nära mig och stannar vid övergångsställe fast jag mycket väl hade hunnit gå.
Och när jag går med hundarna är det ännu värre. Vill helst bära dom över vägen och går inte det släpper jag inte dom ur sikte förrän bilarna är borta. Förhoppningsvis blir det bättre med tiden.

Sen kan man ju samtidigt fråga sig vad det är för fel på folk?!
Hur kan man köra över ett barn 2 gånger utan att ens gå ur bilen? Och hur kan sen folk gå förbi utan att göra något? Och hur fan kan man dra det stackars barnet åt kanten och sen lämna henne så?
Fy fan vad människor är vidriga!
Jag ångrar att jag såg det och kommer troligtvis drömma om det inatt.
ÖRRK!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0