Old lady

De sista 2 timmarna på jobb hade jag ett barn kvar så vi körde lite myspys, kollade bambi och åt kex.
halv 8 möte jag upp fågelungen utanför hemmakväll, köpte lite godis och gick till fågelboet där vi åt oss feta. Kollade på 101 (102) sätt att åka ur en gameshow. Herregud säger jag bara! Jockiboy borde lätt få något tvpris för årets mest underhållande!
jag har bajsar på mig, helt ärligt!
Efter vi nästan dött av skratt började vi kolla på Leon men gamla kärringar som vi är somnade vi framför tvn 22.30!!! Vaknade till efter en timme och kände att det var dags att bege sig hemmåt så nu blir det bingen. Är man kärring så är man och så kan man lika gärna vara det helhjärtat.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0