hjälten dör i denna filmen

Fy faaarao!
Trött trööttare tröttast tjej.se
Efter jobb gick jag ner till polisen och hämtade mitt pass. 2 VECKOR KVAR!!!
Sen gick jag vidare till gymmet som blivit mitt andra hem. För att få bort dagens kakor och gårdagen semla blev det 1 timme på precor.
Och dagens styrka blev mage. Massa olika övningar och 348 rep kändes passande. Avslutade på löpbandet. Sprang 2 km och sen kändes det som att mitt högra knä gav upp helt men det gör mest ont när jag springer så gick 4 km istället för att inte trycka på för mycket. Så nu tar jag en paus från löpandet och får nöja mig med att gå i rask takt.

Just nu sitter jag med färg i håret och väntar på att äggaklockan ska ringa så jag kan hoppa in i duschen och sen blir det troligtvis sängen för denna donnan ska upp halv 6 imorgon.
Sweet dreams


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0