Som en kniv i ryggen

img_8104 (MMS)

Jag tror inte att min kära Red bull älskar mig lika mycket som jag älskar den/det. På väg till jobb gick jag som vanligt inom Statoil för att handla red bull, la ner dom i väskan och fortsatte min promenad. Efter ett tag kändes det konstigt mot benet men jag tänkte att det va kylan från burken som gned sig mot låret så tänkte inte mer på det och fortsatte gå. När jag nästan är framme känns det jätteblött på baksidan av låret och visst är jag pissblött men vad har orsakat det? Jag är ju helt säker på att jag inte kissat på mig så vad kan det va? Kollar i min väska och ser hur det sprutar red bull ur en av burkarna. Mina byxor, min väska och ALLT i min väska är dyngsurt. Försöker min stora kärlek lämna mig kanske? Det enda positiva är att mina saker och väska och även mitt ena lår kommer dofta ljuvligt hela dagen.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0