Tisdag 5 juli

img_4244 (MMS)

God morgon! 
Ett ord räcker: 
fanhelvetesjävlasatansmongosnor!
Exakt så ont har jag. Hade inte kunnat göra en armhävning om så mitt liv hängde på det. Och benen, ja jävlar. Toabesök är ett evighetsprojekt. 
Men det hindra mig inte från en timmes morgonpromenix med hundarna. Gårdagens(kvällens) monsunregn har lättat lite på den kvava luften så imorse va det riktigt skönt att gå. Som vanligt blev det äckelgröt, har äntligen kommit på ett sätt att göra den mindre äcklig förutom sylt. Gjorde den lite hårdare idag alltså mindre vatten och då gick den lättare ner men tror aldrig att jag kommer lära mig tycka om gröt dock. 
har äntligen fixat Melker så nu har resvägen till och från jobb halverats vilket betyder mer tid på gymmet ;)
Ha en kanon dag sötnötter. 



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0