misstag

Att gå ut när jag mådde som jag mådde igår kan ha vatt det dumaste jag gjort på FLERA år!
Jag hade skit kul, träffade min älskade Sonny :-) och andra spöken från mitt förflutna.
Men nu till den stora frågan. Va det värt det? Och svaret är faktiskt tveksamt.
Idag har jag världens feber, hela min kropp pulserar, jag svettas som fan men fryser ännu värre. Att svälja är det mest plågsamma jag gjort nånsin. Och jag kan inte sluta gråta. Det gör så ont att jag önskar att jag va död för att slippa känna detta.
Kompis kom hem idag men jag kan inte umgås med honom för jag bara sover och vill inte att han blir sjuk.
Snälla nån skjut mig! Jag är beredd att betala för det


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0