kanelstång

Kl 4 inatt vaknade jag på soffan. Hade tydligen lyckats somna. Som om det kommer som en chock. Släpa bort mig till sängen och somnade innan huvudet nuda kudden.
Vaknade kl 9 och kände mig någorlunda pigg så det blev badhuset med mina sessor och Jimmy. 52 längder bidde det. Kändes sjukt jobbigt. Tror det är för att det var ett tag sen och att jag inte kan andas genom näsan som påverka det lite men vi gjorde det iaf. Dessutom var det vattten ÖVERALLT!
Det blev inget bubbels idag för det var så sjukt mycket folk så jag och saxen lekte lite istället.
Nu ligger jag och steker i solariet och tänker på mat. Är tok hhungrig. Så när jag fått min bränna ska jag hem och kränga.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0