Jag vet!

Jag är sämst på att blogga för tillfället men har ingen inspiration eller lust att avslöja något om mig själv.
Drömscenariot hade varit att få ligga i sängen med täcket över huvudet och mobilen avstängd. Men det går ju inte så försöker få allt att rulla på som vanligt. Just nu är jag på väg till jobb med världens träningsvärk i axlarna. Tränade med LillKajsa igår, axlar och mage. Avslutade med 60 min precor.

Idag är jag inne på dag 3 i mitt försök att sluta röka. LillKajsa va jättekär igår och påpeka att detta blir "typ det 5 försöket på att år".
Men någon gång måste det ju gå och jag hoppas att det blir denna gången för rökning är sjukt skabbigt! Allt luktar skit, tänder och naglar blir gula, man åldras i förtid och kroppen tar stryk som f a n!
trots allt detta vill jag bara röka!! Mind over body :p
ha en bra dag sötnötter


Kommentarer
Catta

Kan säga att när jag slutade så va jag helt övertygad om att jag va sjuk. Kändes som om jag hade feber, skallen värkte. Man kan tydligen ha ont i en protes. Trots att din mamma hävdar motsattsen :) trött som ett helt ålderdomshem va jag me.

Önskar dig all lycka

Nu ska jag sova

Zzzzzz

2011-04-06 @ 23:28:01


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0