140725

Imorse var det riktigt svårt att ens få upp ögonen. Att hitta motivationen till att träna vart inte det lättaste men lite havregrynsgröt och en celsius senare blev det ett väl godkänt axel och magpass. 
Efter en flytande lunch stack denna veliga människa till frisören för tredje gången på mindre än 6 månader. 
Jag som inte ens klipper mig en gång om året i vanliga fall. 
Det blonda tonades ner och förvandlades till en ombre. Jag har sagt det förut och säger det igen. 
Jag är mörk! 
Jag är mest bekväm i mörkt hår, jag känner mig som mig i mörkt hår och mina drag kommer fram i mörkt hår men nock fan ska jag ge mig på att mixtra och jag kan lova att det inte är sista gången jag glömmer bort det. 
Men iaf. Nu är jag mörk i botten och ljus i topparna och SÅ NÖJD.



Efter lite -ta hand om mig själv tid blev det en liten återförening. 

Hela eftermiddan har spenderats med Emma och min gudson Matheo som vi inte träffat sen i oktober om jag inte minns fel. 
Först lite lekplatslek sen glass och efter det lite allmänt häng. Att se Molla och Matheo som är så jämna i åldern leka var jätteskoj. Man inser hur stort ens eget barn blivit när man ser hur stora jämngamla barn är. 









Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0