130120

Jag har bloggat i lite mer än 2 år och jag kan räkna antal datorskrivna inlägg på en hand. I 2 år har jag bloggat från min telefon men tack vare mamma och Göran kommer det nu förändras för igår fick jag en dator.
Så denna kvällen har gått åt till att sitta och pilla med datorn och lägga över alla bilderna från Iphonen. 1796 bilder tog sin lilla stund kan jag berätta men nu är det fixat. Och äntligen har jag bilderna som togs hos fotografen när M va 6 dagar gammal.
Det är jäkligt skönt och behändigt att blogga från telefonen men jag ska försöka få in nått datorskrivet om dan så får vi se om ni märker någon skillnad.
 
Igår va mamma, syster och Kalle här. Vi åt, umgicks och bara fanns. När mamma och syster åkte hem körde jag och Kalle igång ett HIMYM maraton eller ja de 4 sista avsnitten av säsong 7 men eftersom att vi pratar nonstop, måste spola tillbaka och pausar så tar det längre tid än för alla andra.
Idag tränade jag på morgonen, 45 min ATM samt ett snabbt armpass. Resten av dagen har vi inte gjort så mycket.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0