Tredje gången gillt.

Idag har det blivit ännu ett trippelpass. Började dagen med ett cardiopass, stack till jobb. Efter jobb blev det gymmet igen. Idag blev det bröst och biceps. Och sedan ett spinningpasd. Det tar emot att säga det men min kropp börjar säga ifrån. Jag har verkligen pressat mig själv till MAX. Kroppen tackar därför Gud för ändringarna i mitt arbetsschema imorgon. Skulle börjat 12 och hade därför tänkt köra ett cardiopass innan dess men nu blev det jobb mellan 7.30-16 istället. Kroppen ropar jippi men hjärnan tänker FU CK! Jag vet att det inte är hela världen om jag missar ett pass men just nu är mitt psyke så inställt på att ge järnet fram tills målet är nått. Men jag vet att det är under vilan musklerna växer. Nu är jag iaf heeeelt slut, precis ätit och ser fram emot en varm dusch sen blir det till att sova.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0