desperat

Sista barnen blev hämtade redan lite efter 5 så blev inte en så sen kväll som jag trott. Stack direkt till gymmet och sprang 2,5 km och gick lika långt. Denna proseduren tog mig 40 min. Körde alxlar och mage. Avslutade men 30 min precor i sällskap av Lillkajsa. Eftersom det är fredag tänkte jag unna mig något gott men väl på ica var jag inte sugen på något flott så köpte massa frukt och lite nötter istället. Cylkade dessutom inom hemmakväll och köpte säsong 6 av Desperate hhousewifes så om jag är dålig på att uppdatera deror det på att jag är hookt på Dh :-P
Nu blir det fruktsallad av äpple, bannan, kiwi, päron och blodapelsin och en väldig massa Bree, Lynette, Susan och Gabby!

vad är det förresten men att folk har ett så äckligt behov av att kommentera ens kropp? Positivt eller negativt, det kvittar. Det är min kropp så skit ni i den och håll snattran!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0