141215

Veckan fortsatte i träningens tecken. 
Cardio på torsdagsmorgon. 
Cardio på fredagsmorgon. Axlar på fredagkväll. 
Armar med min kärlek på lördan. 
Och avslutade med cardio på söndagsmorgon. 





Tanken va att köra cardio även idag innan Daniel skulle köra till jobb men då hade jag behövt gå upp SENAST 4.15 och jag har satt gränsen vid 5. 
Så jag sov lite längre och när jag vaknade hade jag ta mig tusan fått en jäkla förkylning uppkörd i näsan. 
Det är så fort jag slappnar av lite så drar min kropp på till sig allt möjligt trams. 
Som tur är har det mesta försvunnit så jag ska försöka köra ett benpass med min rumpmotivatör Sabina ikväll. Sen får jag se hur jag mår imorgon. 
Antingen har jag blivit frisk eller så slår förkylningen ut. 
Den som lever får se. 






Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0