140825

Mollas första dag tillbaka på dagis började precis som jag förväntat mig, i tårar. Från oss båda. 
Melissa höll hårt i mig under hela tiden vi va inne på förskolan och när jag sa att jag skulle gå kunde man se paniken i hennes ögon och hon grät. Så jäkla hjärtskärande men det måste göras. 
När jag ringde dit 5 minuter senare hade hon lugnat ner sig och när jag kom för att hämta henne meddelade hennes dagisbästis att Melissa inte ville gå hem utan hon ville stanna och leka. Efter några minuter fick jag dock med mig min älskling hem. 

Innan vi gick imorse kändes hon så stor och jag ville fota henne. I vanliga fall svarar hon nej och trycker upp sig i ett hörn när man frågar om man får fota henne. 👇

Men idag ryckte hon åt sig telefonen och sa kan fälv och började knäppa selfies som om hon aldrig gjort nått annat. 

Ska man skratta eller gråta? Jag valde att asgarva. 




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0