140809

Min dotter, en blivande meteorolog. 

Jag: det börjar nog regna nu. 
Melissa: nähä. 
Det går ungefär 2 minuter sen öser det ner. 
Jag: men Molla nu regnar det faktiskt. 
Melissa: nähä. 
Jag: går vi inte hem nu så kommer vi bli jätteblöta. 
Melissa: jaha. 
När hon själv efter bara någon minut inser att hon faktiskt blir ganska blöt så skyndar vi oss hem. När vi kommit hem går hon bort och hämtar ett paraply och räcker det mot mig och säger här mamma. 
Too little too late skitunge. 

Jag trodde att vi hade lyckats sova oss igenom dagens regnskur så efter middagsluren tog Molla på sig regnbyxor och gummistövlar för att hoppa i vattenpölarna. Något hon älskar. 








Mitt under vattenpölsjakten hittade vi en lekplats och passade på att leka av oss lite istället fick vi oss en oönskad dusch. 





Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0