140428 den nakna sanningen.

För några månader sen gav jag mig på -projekt viktökning. 
Och ökat i vikt har jag absolut gjort. Ca 5 kilo har jag lagt på mig och även om tanken va att bara lägga på mig bra kilo har det inte blivit riktigt så. Jag äter ca 3 ggr så stora portioner som jag gjort innan och försöker äta var tredje timme. Sen har det även stoppats en hel del onyttigheter i munnen oxå. 
Jag trodde att jag skulle märka större skillnad på gymmet men kan inte påstå att jag kör mycket tyngre nu än vad jag körde med tidigare. Märker inte heller några mega skillnader på kroppen mer än att mina linjer på magen är som bortblåste och att benen känns fläskigare. Jag hade höga förhoppningar om att rumpan skulle säga kaboom och helt plötsligt bli minst dubbelt så stor men icke. 
Det jag hoppas på är att iaf de fysiska skillnaderna kommer fram när jag börjar "dieta"
När det sen blir har jag ingen aning om. 




Såhär ser det ut nu. 




Kommentarer
Thiilde

Detta ser så snyggt och hälsosamt ut! Vältränad med kött! Heja och fortsätt kämpa

2014-04-28 @ 14:29:22
URL: http://thiilde.blogg.se
Syster

Jag tycker personligen du har snyggare kropp nu mer vältränad och inte spinkig det är så jag vill se ut 👍😘💪💪 muskler är snyggt

2014-04-29 @ 13:33:24


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0