130601

Att ha Melissa sovandes i sin egen säng funkade skit bra. När hon fått välling och somnat i min famn bar jag in henne i sin säng.
Hur gör/har ni gjort? Har era barn somnat i sin egen säng eller blivit dit burna när de somnat på andra ställe?
Vid 2 tiden vaknade hon och grät så då tog jag över henne i min säng där hon fick välling. När hon somnat om bar jag tillbaka henne i sin egen säng där hon sov till 7.45 och vaknade med ett leende.
För första gången på nästan 2 år hade jag sängen helt för mig själv. (Innan M kom delade jag säng med hunden)
Och trots att jag inte sov särskilt mycket va det helt fantastiskt att kunna vända och vrida sig som man ville!



Kommentarer
*Tessan*

Alex har sovit i sin säng sedan han var 2 dagar gammal men ibland vill han somna i soffan hos oss och då bär vi bara upp honom till sin säng :0)

2013-06-02 @ 12:01:49


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0