121128 good vs bad

Melissa är ett väldigt glatt barn. Hon skrattar och ler ofta och skriker/gråter väldigt sällan.
Men ibland blir hon så arg på mig att hon verkar vilja sparka mig i huvudet och smälla mig på käften.
Det som gör henne så arg är när jag tvingar henne att ligga i vagnen när hon vill vara uppe och titta på allt runt omkring. Men eftersom att hon är en liten tjockamolla så mina armar orkar inte alltid så länge som hon kräver.
Och eftersom att jag är geni gjorde jag det bästa av situationen och satte henne upp i liggdelen med stöd för ryggen och så va husfriden återställd och jag va återigen Melissas favorit mamma.



Kommentarer
Kajsa

Åh så söööööt hon är! :)

2012-11-28 @ 13:49:45
Kajsa

Åh så söööööt hon är! :)

2012-11-28 @ 13:49:45


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0