121124

Finns det något värre än bortskämda barn?
Ja det gör det ju iofs men det är lätt med på topp 10 listan iaf!
Har alltid sagt att Melissa absolut inte ska bli bortskämd men om det fortsätter såhär så finns det en pytteliten mini chans att M blir en skrikande-kasta sig på golvet-snorunge. Jag köper något nytt till henne minst 1 gång i veckan och ofta får hon saker från vänner och familj utan någon speciell anledning. Idag fick hon tex men megasöt kofta, strumpor och byxor av Amanda.
För att försvara mig själv och mina nära är Melissa ännu för liten för att förstå vad som händer och därför har jag bestämt mig för att passa på 
När hon blir äldre och mer medveten ska jag göra ett tappert försök med att dra ner på spenderandet. Men det är då och nu är nu och nu är det en månad kvar till julafton så jäklar vad det ska spenderas 



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0