121114 inte utan min dotter

Tårar och protester när jag skulle lämna Melissa och det va från min sida. M satt glad i mormors famn när jag gick.
Och fy fasiken vad bra filmen va! Hur pinsamt det än är måste jag erkänna att jag grät 2 gånger. Första tårarna kom när man fick se Bella och Edwards dotter första gången.
Helt klart den bästa filmen i Twilight serien och efter fyra år har jag nog bestämt mig för att jag tillhör Team Jacob. Eller? Ah jag myglar och håller mig till Team Edcob ett tag till.
När jag kom hem möttes jag av en ledsen Melissa som efter 45 minuters sömn saknat sin mamma så mycket att hon va otröstligt. Fram till jag kom, samma sekund som jag tog henne slutade hon gråta. Hon är alltså lika beroende av mig som jag är av henne. Hur sätter man stopp för det?
Nu ska vi gå och lägga oss och sova så nära varandra det bara går.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0